Director de Proiect
Anca Dobrean
Director de proiect, Profesor Universitar
Departamentul de Psihologie Clinică și Psihoterapie
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca
Anca Dobrean este profesor în cadrul Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie, Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, respectiv psiholog clinician principal și psihoterapeut cognitiv-comportamental cu drept de liberă practică în cadrul Colegiului Psihologilor din România. Interesele actuale de cercetare vizează identificarea mecanismelor care pot explica tulburările mintale la copii și adolescenți, în special asociate anxietății și depresiei, respectiv testarea unor modalități inovative de intervenție bazate pe tehnologie. În prezent coordonează un proiect care vizează identificarea mecanismelor implicate în victimizarea din bullying.
Cercetător postdoctoral
Costina-Ruxandra Poetar (Păsărelu) este lector universitar la Catedra de Psihologie Clinică și Psihoterapie din cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educaţiei, Universitatea Babeş-Bolyai. Interesele sale de cercetare vizează investigarea eficienței intervențiilor livrate prin intermediul tehnologiei (intervenții online, aplicații mobile, intervenții livrate prin intermediul realității virtuale) pentru copii, adolescenți și părinți.
Cercetător postdoctoral
Raluca Balan este cercetător postdoctoral în cadrul Departamentului de Psihologie Clinică şi Psihoterapie al Universităţii Babeş-Bolyai. Principalele interese de cercetare vizează utilizarea tehnologiei în livrarea de intervenţii pentru probleme mintale în rândul copiilor şi adolescenţilor precum şi mecanismele implicate în fenomenul bullying-ului în şcoală. În prezent, ea coordonează un proiect care are ca obiectiv dezvoltarea şi testarea eficienţei unei intervenţii digitale destinate adolescenţilor, victime ale bullying-ului.
Cercetător postdoctoral
Andreea Robe este medic primar Psihiatrie Pediatrică și cadru didactic asociat în cadrul Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie si Departamentului de Psihopedagogie specială a Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea Babeș-Bolyai. A obținut titlul de doctor în psihologie în anul 2022 în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și intervenții psihologice validate științific” cu teza “Variabilitatea ritmului cardiac un potential marker neurofiziologic la copiii si adolescentii cu Tulburare cu deficit de atentie/hiperactivitate”. Expertiza profesională include servicii de specialitate în domeniul evaluarii, diagnosticului si tratamentului copiilor şi adolescenților cu tulburări psihice. Interesele ei de cercetare includ psihopatologia copilului şi adolescentului, măsurătorile fiziologice, ca markeri ai funcționării psihologice și evidențierea relației interactive dintre organismul uman și cortex.
Cercetător postdoctoral
Raluca Georgescu este cercetător postdoctoral în cadrul Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie al Universității Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. De asemenea, este psiholog clinician principal și psihoterapeut cognitiv-comportamental cu drept de liberă practică în cadrul Colegiului Psihologilor din România. Interesele actuale de cercetare vizează analiza sistematică a literaturii, intervențiile aplicate prin intermediul tehnologiei și calitățile psihometrice ale instrumentelor de evaluare utilizate în cadrul evaluărilor clinice și intervențiilor din domeniul sănătății mintale. În prezent, ea coordonează un proiect care are ca obiectiv testarea eficienței unei intervenții bazate pe tehnologie pentru reducerea durerii post-operatorii.
Cercetător postdoctoral
Stelian Florean este cercetător în cadrul Departamentului de Psihologie Clinică și Psihoterapie. A obținut doctoratul în 2022, prezentând o teză axată pe identificarea și înțelegerea factorilor parentali cheie implicați în psihopatologia copiilor. În prezent, este lector asociat la Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, UBB, unde predă două cursuri: Metodologia Cercetării și Statistică, precum și Evaluarea Psihologică. Pe lângă expertiza sa în psihopatologia clinică la copii și adolescenți, este pasionat de înțelegerea și aplicarea metodelor avansate de analiză statistică.este cercetător la Catedra de Psihologie, Universitatea Babeş-Bolyai. Stelian face cercetări în psihologie cantitativă și psihometrie.
Doctorand
Florina Anichitoae este doctorandă în cadrul Școlii Doctorale „Psihodiagnostic și Intervenții Validate Științific” de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. A urmat studiile de licență, iar ulterior programele masterale „Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie” și „Psihologie Judiciară” în cadrul Facultății de Psihologie și Științe ale Educației, aparținând aceleași universități. Este psihoterapeut și psiholog clinician certificat de Asociația de Psihoterapii Cognitive și Comportamentale și Colegiul Psihologilor din România. În prezent își desfășoară activitatea în cadrul cabinetului individual de psihologie. Interesele sale de cercetare vizează mecanismele implicate în fenomenul de cyberbullying la copii și adolescenți.
Cercetător postdoctoral
Robert Balazsi este conferențiar universitar la Catedra de Psihologie, Universitatea Babeş-Bolyai. Robert face cercetări în psihologie organizațională, psihologie cantitativă și psihometrie.
Doctorand
Denisa Petriș este doctorand în cadrul Școlii doctorale Psihodiagnostic și Intervenții Psihologice Validate Științific de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
Masterand
Lorena Lala este studentă în cadrul Masteratului de Psihologie Clinică, Consiliere Psihologică și Psihoterapie de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. In 2019 a obținut o bursă specială pentru activitatea științifică pe anul universitar 2019-2020 acordată de Institutul de Studii Avansate în Știință și Tehnologie – Institutul STAR-UBB. Printre interesele sale de cercetare se numără investigarea influențelor reciproce din diadele părinţi-copii asupra dezvoltării emoționale. Este interesată, de asemenea, de intervenţiile psihologice asistate de tehnologie (ex. realitate virtuală, platforme PC și mobile) și identificarea moderatorilor eficienței clinice. In prezent își desfășoara activitatea in cadrul Consiliului Superior al Magistraturii și în cadrul cabinetului individual de psihologie.
Masterand
Anna Boglárka Lința este medic rezident de Psihiatrie Pediatrică lucrând la Clinica de Psihiatrie Pediatrică și Toxicomanie din Cluj-Napoca. Ea este studentă în cadrul Masteratului de Tehnici Psihologice pentru controlul comportamentului și dezvoltarea potențialului uman de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca. Subiectele de interes sunt mecanismele de reglare emoționale transdiagnostice împreună cu abordarea medicamentoasă a tulburărilor de internalizare la copii și adolescenți
Masterand
Andreea Ionescu este studentă în cadrul Masteratului de Tehnici Psihologice pentru controlul comportamentului și dezvoltarea potențialului uman de la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.
Student masterand
Șerban este student masterand în anul 2 la specializarea Tehnici psihologice pentru controlul comportamentului şi dezvoltarea potențialului uman din cadrul Facultății de Psihologie şi Științe ale Educației. În prezent acesta coordonează un proiect de responsabilitate socială în cadrul unei organizații nonguvernamentale prin care se facilitează oportunități educaționale pentru adulți si copii. Voluntariatul şi dezbaterile academice sunt hobyurile descoperite din liceu care încă îi ocupă mare parte din weekenduri, astfel completarea diverselor formulare de înscriere devenind o activitate planificată în avans cu regularitate.
Student masterand
Elisa Husovschi este studentă la master în cadrul Facultății de Psihologie a Universității Babeș-Bolyai și în prezent se pregătește pentru profesia de psihoterapeut. Își dorește să pună la dispoziție cunoștințele și abilitățile dobândite până acum pentru ca și alții să beneficieze de ele. Crede că e important să investim în copii, fiindcă ei sunt viitorul nostru. Din acest motiv a ales să mă dedice acestui proiect, în speranța că prin informare, însușirea unor abilități noi și susținere, vor reuși să depășească dificultățile cu care se confruntă în situațiile de bullying.