Tulburarea cu deficit de atenție/hiperactivitate (ADHD) este una dintre cele mai prevalente tulburări mintale la copii. Intervențiile comportamentale adresate părinților reprezintă tratamente de primă linie pentru copiii cu ADHD conform ghidurilor clinice, dar există numeroase bariere în ceea ce privește accesul părinților la tratamente validate științific.
Tulburarea cu deficit de atenție/hiperactivitate (ADHD) este una dintre cele mai prevalente tulburări mintale la copii. Intervențiile comportamentale adresate părinților reprezintă tratamente de primă linie pentru copiii cu ADHD conform ghidurilor clinice, dar există numeroase bariere în ceea ce privește accesul părinților la tratamente validate științific.
Tulburarea cu deficit de atenție/hiperactivitate (ADHD) este una dintre cele mai prevalente tulburări mintale la copii. Intervențiile comportamentale adresate părinților reprezintă tratamente de primă linie pentru copiii cu ADHD conform ghidurilor clinice, dar există numeroase bariere în ceea ce privește accesul părinților la tratamente validate științific.
Tulburarea cu deficit de atenție/hiperactivitate (ADHD) este una dintre cele mai prevalente tulburări mintale la copii. Intervențiile comportamentale adresate părinților reprezintă tratamente de primă linie pentru copiii cu ADHD conform ghidurilor clinice, dar există numeroase bariere în ceea ce privește accesul părinților la tratamente validate științific.
Prin acest proiect ne propunem să îmbunătățim accesul la intervenții validate științific pentru părinții copiilor preșcolari cu simptome crescute de ADHD în România, printr-o soluție digitală care poate depăși barierele existente în accesul la servicii de sănătate mintale.
Acest proiect își propune să faciliteze accesul adolescenților diagnosticați cu tulburare de anxietate socială la intervenții validate științific, printr-o soluție online personalizată.